Przykładowe CV Kierownik obsługi klienta.
Doświadczony Kierownik Działu Obsługi Klienta zapewni doskonałą obsługę klienta i będzie promował tę ideę w całej organizacji. Celem jest utrzymanie działu w sposób wydajny i dochodowy, zwiększenie satysfakcji, lojalności i retencji klientów oraz spełnienie ich oczekiwań.
Obowiązki kierownika obsługi klienta:
- Poprawić doświadczenie obsługi klienta, stworzyć zaangażowanych klientów i ułatwić wzrost organiczny
- Przejąć odpowiedzialność za problemy klientów i śledzić problemy przez do rozwiązania
- Ustalenie jasnej misji i wdrożenie strategii skoncentrowanych na tej misji
- Opracowanie procedur, polityki i standardów obsługi
- Prowadzenie dokładnych zapisów i dokumentowanie działań i rozmów w zakresie obsługi klienta
- Analizuj statystyki i sporządzaj dokładne raporty
- Rekrutacja, mentor i rozwój agentów obsługi klienta oraz pielęgnowanie środowiska, w którym mogą się doskonalić poprzez zachęcanie i nadawanie uprawnień
- Śledzenie rozwoju branży i stosowanie najlepszych praktyk w obszarach wymagających poprawy
- Kontrola zasobów i wykorzystanie aktywów w celu osiągnięcia celów jakościowych i ilościowych
- Przestrzeganie i zarządzanie zatwierdzonym budżetem
- Utrzymanie uporządkowanego przepływu pracy zgodnie z priorytetami
Wymagania na stanowisku kierownika działu obsługi klienta:
- X+ lat doświadczenia na stanowisku kierownika ds. obsługi klienta
- X+ lat doświadczenia w zapewnianiu wsparcia w zakresie obsługi klienta
- Doskonała znajomość metod i technik zarządzania
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Znajomość oprogramowania do obsługi klienta, baz danych i narzędzi
- Znajomość najnowszych trendów technologicznych i zastosowań w branży
- Umiejętność strategicznego myślenia i przewodzenia
- Silne umiejętności w zakresie kontaktów z klientami i komunikacji
- Zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów i pracy wielozadaniowej
- Orientacja na obsługę klienta
- Tytuł magistra w dziedzinie administracji biznesowej lub pokrewnej
Wzór CV dla kierownika obsługi klienta:
Znasz już obowiązki i wymagania w pracy na stanowisku Kierownik obsługi klienta – przykładowe CV czeka na Ciebie. Wiesz już na jakiej elementy swojego doświadczenie zawodowego i edukacji położyć szczególny nacisk. Jesteś gotowy do pobrania gotowego wzoru CV za darmo i uzupełnienia go o Twoje dane.
Wzór ma profesjonalny wygląd dzięki czemu wyróżni się na tle konkurencji i pomoże w zapewnieniu Ci pracy, o którą się starasz.