Strona główna » Wzory CV » Kierownik obsługi klienta

Kierownik obsługi klienta

Przykładowe CV Kierownik obsługi klienta.

Doświadczony Kierownik Działu Obsługi Klienta zapewni doskonałą obsługę klienta i będzie promował tę ideę w całej organizacji. Celem jest utrzymanie działu w sposób wydajny i dochodowy, zwiększenie satysfakcji, lojalności i retencji klientów oraz spełnienie ich oczekiwań.

Obowiązki kierownika obsługi klienta:

  • Poprawić doświadczenie obsługi klienta, stworzyć zaangażowanych klientów i ułatwić wzrost organiczny
  • Przejąć odpowiedzialność za problemy klientów i śledzić problemy przez do rozwiązania
  • Ustalenie jasnej misji i wdrożenie strategii skoncentrowanych na tej misji
  • Opracowanie procedur, polityki i standardów obsługi
  • Prowadzenie dokładnych zapisów i dokumentowanie działań i rozmów w zakresie obsługi klienta
  • Analizuj statystyki i sporządzaj dokładne raporty
  • Rekrutacja, mentor i rozwój agentów obsługi klienta oraz pielęgnowanie środowiska, w którym mogą się doskonalić poprzez zachęcanie i nadawanie uprawnień
  • Śledzenie rozwoju branży i stosowanie najlepszych praktyk w obszarach wymagających poprawy
  • Kontrola zasobów i wykorzystanie aktywów w celu osiągnięcia celów jakościowych i ilościowych
  • Przestrzeganie i zarządzanie zatwierdzonym budżetem
  • Utrzymanie uporządkowanego przepływu pracy zgodnie z priorytetami

Wymagania na stanowisku kierownika działu obsługi klienta:

  • X+ lat doświadczenia na stanowisku kierownika ds. obsługi klienta
  • X+ lat doświadczenia w zapewnianiu wsparcia w zakresie obsługi klienta
  • Doskonała znajomość metod i technik zarządzania
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Znajomość oprogramowania do obsługi klienta, baz danych i narzędzi
  • Znajomość najnowszych trendów technologicznych i zastosowań w branży
  • Umiejętność strategicznego myślenia i przewodzenia
  • Silne umiejętności w zakresie kontaktów z klientami i komunikacji
  • Zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów i pracy wielozadaniowej
  • Orientacja na obsługę klienta
  • Tytuł magistra w dziedzinie administracji biznesowej lub pokrewnej

Wzór CV dla kierownika obsługi klienta:

Znasz już obowiązki i wymagania w pracy na stanowisku Kierownik obsługi klienta – przykładowe CV czeka na Ciebie. Wiesz już na jakiej elementy swojego doświadczenie zawodowego i edukacji położyć szczególny nacisk. Jesteś gotowy do pobrania gotowego wzoru CV za darmo i uzupełnienia go o Twoje dane.

Wzór ma profesjonalny wygląd dzięki czemu wyróżni się na tle konkurencji i pomoże w zapewnieniu Ci pracy, o którą się starasz.