Strona główna » Wzory CV » Asystent administracyjny

Asystent administracyjny

Przykładowe CV Asystent administracyjny.

Jako Asystent Administracyjny będziesz odpowiedzialny za zapewnienie wsparcia administracyjnego w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania biura. Będziesz wspierać menedżerów i pracowników poprzez różnorodne zadania związane z organizacją i komunikacją. Będziesz komunikować się przez telefon i e-mail, zapewniając, że wszystkie zadania administracyjne są wykonywane dokładnie i dostarczane z wysoką jakością i w odpowiednim czasie.

Obowiązki asystenta administracyjnego:

  • Odbieranie i kierowanie rozmów telefonicznych
  • Organizowanie i planowanie spotkań i terminów
  • Prowadzenie listy kontaktów
  • Sporządzanie i dystrybucja notatek korespondencyjnych, listów, faksów i formularzy
  • Pomoc w przygotowaniu regularnych raportów
  • Opracowanie i utrzymanie systemu archiwizacji
  • Zamówienie materiałów biurowych
  • Zarezerwowanie podróży
  • Składanie i uzgadnianie raportów wydatków
  • Zapewnienie ogólnej obsługi gości

Wymagania na stanowisku asystenta administracyjnego:

  • Ponad 10 lat doświadczenia w pracy administracyjnej lub asystenckiej
  • Znajomość systemów i procedur zarządzania biurem
  • Doskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz zdolność do wielozadaniowości i ustalania priorytetów pracy
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej
  • Silne umiejętności organizacyjne i planowania
  • Biegła znajomość MS Office

Wzór CV dla asystent administracyjny:

Znasz już obowiązki i wymagania w pracy na stanowisku Asystent administracyjny – przykładowe CV czeka już na Ciebie. Wiesz już na jakiej elementy swojego doświadczenie zawodowego i edukacji położyć szczególny nacisk. Jesteś gotowy do pobrania gotowego wzoru CV za darmo i uzupełnienia go o Twoje dane.

Wzór ma profesjonalny wygląd dzięki czemu wyróżni się na tle konkurencji i pomoże w zapewnieniu Ci pracy, o którą się starasz.