Przykładowe CV Asystent administracyjny.
Jako Asystent Administracyjny będziesz odpowiedzialny za zapewnienie wsparcia administracyjnego w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania biura. Będziesz wspierać menedżerów i pracowników poprzez różnorodne zadania związane z organizacją i komunikacją. Będziesz komunikować się przez telefon i e-mail, zapewniając, że wszystkie zadania administracyjne są wykonywane dokładnie i dostarczane z wysoką jakością i w odpowiednim czasie.
Obowiązki asystenta administracyjnego:
- Odbieranie i kierowanie rozmów telefonicznych
- Organizowanie i planowanie spotkań i terminów
- Prowadzenie listy kontaktów
- Sporządzanie i dystrybucja notatek korespondencyjnych, listów, faksów i formularzy
- Pomoc w przygotowaniu regularnych raportów
- Opracowanie i utrzymanie systemu archiwizacji
- Zamówienie materiałów biurowych
- Zarezerwowanie podróży
- Składanie i uzgadnianie raportów wydatków
- Zapewnienie ogólnej obsługi gości
Wymagania na stanowisku asystenta administracyjnego:
- Ponad 10 lat doświadczenia w pracy administracyjnej lub asystenckiej
- Znajomość systemów i procedur zarządzania biurem
- Doskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz zdolność do wielozadaniowości i ustalania priorytetów pracy
- Dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania problemów
- Doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej
- Silne umiejętności organizacyjne i planowania
- Biegła znajomość MS Office
Wzór CV dla asystent administracyjny:
Znasz już obowiązki i wymagania w pracy na stanowisku Asystent administracyjny – przykładowe CV czeka już na Ciebie. Wiesz już na jakiej elementy swojego doświadczenie zawodowego i edukacji położyć szczególny nacisk. Jesteś gotowy do pobrania gotowego wzoru CV za darmo i uzupełnienia go o Twoje dane.
Wzór ma profesjonalny wygląd dzięki czemu wyróżni się na tle konkurencji i pomoże w zapewnieniu Ci pracy, o którą się starasz.